Hur många är ni – musiker, skådespelare, influencers och andra med stora plattformar, som ser att kejsaren är spritt språngande naken men ändå inte säger ett ord?

Frågan är retorisk.

På sin höjd skålar ni i champagne och uttalar er i media:
“Det är fruktansvärt vad barn råkar ut för.” Men hur många av er agerar?

Hur många tycker egentligen att integriteten för vuxna människor – som vill skapa offer av barn – är viktigare än barnens rätt till skydd – Ytterst få.

Men hur många vågar gå emot strömmen? – Också ytterst få.

Och vet ni vad?

Er tystnad, er feghet, ert ständiga hukande får gemene man att tro att ni är likadana – pedofiler.
Vi vet att det absolut inte (alltid) stämmer.

Ni är ”bara” medlöpare.

Det är så svenskt.
Att knyta näven i fickan.
Att titta bort.
En svensk tiger – och vill inte ta parti.
Att offra barnen för att själv slippa riskera en avföljning, ett inställt gig, eller en deplatformering.

Att tystna och skylla sin egen intiativlöshet på ”Dumpens metoder” istället för att faktiskt själv reagera och agera på eget håll om man inte gillar oss. Eller att karaktärsmörda Sjöberg för att slippa titta ner i den där sörjan av ondska som barnen råkar ut för. 

Och här har vi Ola.
Napp #647
Skådespelare, musiker och gädda.

Ola är en av många som uttryckt att han gärna vill förgripa sig på små barn.
I detta fallet en 5 och 8-åring.
Han finns där – mitt bland er.
I telefon stönar han högt när han pratar om att slicka barnens fötter.

Och i loggarna berättar han hur rädd han är för Dumpen. Men var är hans rädsla för polisen?
Vad säger det om Sverige, när förövare fruktar en ideell liten organisation mer än de räds rättsväsendet?
Det säger att våra makthavare inte har kontroll.
Dumpen är bara ett symptom på att våra makthavare  glömt att rättsstaten även ska gälla barn
– inte enbart deras förövare.

Det är tystnaden – er tystnad – som gör att Ola och fler med honom kan hålla på. Många tusentals.
År in och år ut.
”Men han är ju så snäll, så charmig och så trevlig” precis som de flesta vars tändningsmönster riktas mot barn brukar vara mot vuxna. Precis som de gärna intalar sig att de är snälla mot barn. ”Lite kärlek skadar ingen”

I loggarna längst ner på sidan ser vi hur Ola redan har kontakt med en fiktiv kvinnlig pedofil.
Men det räcker inte.
Han letar vidare, och hamnar hos någon som inte är förövare – som faktiskt reagerar. Han backar snabbt och säger att han skojade. 

Han fortsätter chatta med vår fiktiva pedofil efter han fått nobben och gör vad han kan för att säkerställa att hon inte kommer från Dumpen. Han vill se bilder och höra barnet prata.

Till vår kvinnliga fiktiva pedofil berättar Ola att han vill förgripa sig på hennes två döttrar, 5 och 8 år gamla. Han berättar också vad han redan ska ha gjort med en sjuårig flicka. Om någon där ute känner igen detta – om barnet kan vara ert – kontakta polisen.
Anmälan är redan upprättad.

För att han ska släppa sin krampaktiga skräck för Dumpen och komma till ett möte kommer de överens om att de ska sluta prata om barn.

En träff bestämdes och som man ser i videon går han fram till vår fiktiva pedofilkvinna med stora steg – för att i nästa vända när han hörde att hon kommer från Dumpen.

Och till alla er som sitter hemma och lutar er mot Bodströms trygga lilla mantra:
“Dumpen gör ingen nytta.”

Vi har, bara de senaste två månaderna, bidragit till att rättsvårdande myndigheter kunnat döma ut elva års fängelse för brott mot barn. Under samma två månader har vi gjort drygt femton välgrundade anmälningar och lämnat en lång rad konkreta tips och identifierat ett par offer. Hur många förövare som backat och tänker att det är för stor risk att ta sin störning utanför huvudet vet vi inte.

Så när ni säger att det vi gör inte har någon nytta: Fråga er själva: för vem. 

Fotnot. Dumpens medarbetare använder sig enbart av fiktiva barn och lagliga metoder.

_______

Vår förhoppning är att vi även 2025 ska kunna köra på utan att låsa sidan till prenumerationer eller störig clickbait-reklam. Vill ni bidra till att hålla Dumpen rullande och sidan öppen för alla så är vi väldigt tacksamma. Swish 123 250 22 84

_____________

Vi på Dumpen önskar i första hand att gäddorna själva informerar sina anhöriga om vad de gjort, att de chattat och stämt träff i sexuellt syfte. Vi kontaktar eventuella anhöriga och arbetsplatser efter konfrontationerna i den mån det går och uppmanar dig som läser detta att låta oss få sköta de kontakterna. Trakasserier av olika slag mot gäddor och deras anhöriga undanbedes vänligt men väldigt bestämt. Vi uppmanar alltid gäddorna att söka vård och ger dem olika alternativ, även i de fall som det inte framgår av chattloggarna.

________________

Fakta om Dumpen

  • Dumpen är en barnrättsrörelse som leds av Sara Nilsson och Patrik Sjöberg
  • Dumpens mål är att få till en lagändring, så att det ska vara förbjudet att planera sexuella övergrepp på alla barn, även de som senare visar sig vara fiktiva. Idag måste ett riktigt barn skadas innan myndigheter har rätt att gripa in
  • Dumpen grundades som ett sätt att visa ansvariga politiker hur den vedervärdiga verkligheten ser ut för svenska barn på nätet
  • Dumpens avsikt med gäddpubliceringarna är att bedriva opinion för att få till en lagändring
  • Dumpen publicerar det som gäddorna själva skrivit till det som de trott har varit barn eller vuxna pedofilföräldrar
  • Parallellt med hemsidan och opinionsbildandet finns Föreningen Dumpen, där alla medlemsavgifter går oavkortat till att betala för vård till övergreppsutsatta som stått länge i kö eller nekats hjälp av svenska vårdsystemet

Telefonsamtal med fiskaren

 

Konfrontationen

 

 

62 thoughts on “Gäddbaggen Göteborg #647

  1. Jesus kristus… vilka sjuka typer som vill ha tag i småflickor… inte undra på att samhället går åt fanders när sådana typer får löpa runt fritt.

  2. Fyfan vilken äckelmänniska. Hoppas verkligen för dina ev offers skull att de enbart existerar i ditt huvud, men tror inte det.

    Grattis till din välförtjänta plats som äckel #647 med alla dina andra gelikar.

    Hoppas du förlorar precis allt runtomkring dig.

  3. ”Det finns receptfria sömntabletter att ge dom. Sover säkert 5 timmar. Ofarliga”.
    JÄVLA GRIS SOM VILL DROGA BARN.
    Men du fick ju träffa Patrik och ”haggan” Sara.

    Rätt åt dig ditt as.

  4. Oj!
    Bra gjort att ni tagit ännu en! Det kommer ju att bli stora nyheter av detta, då han inte bara är en småkändis, utan för att han också har en bror som arbetar för en viss tidning.

  5. Hur kan man ens komma på så mycket sjuk skit att skriva? Det övergår mitt förstånd.

    1. Riktigt sjukt. Jag mår dåligt över att ha läst loggarna, det känns som en slags ondska i sin renaste form.

  6. Men din sjuka jävel!! Nu är brorsan stolt va?
    Vad skulle du säga om du tog och svalde ner lite sömnpiller själv och erbjöd dig att sitta som kompis inne i en bur med en gorilla?!! Det vore väl trevligt för dej! Har du tur så tar den hand om dina fötter också!

    Du är inte bara en pedofil, du är ful också! Oerhört osmaklig🤮

    Jag ber till högre makter att du snart sitter inlåst på rättspsyk PRECIS där såna som du hör hemma!

    Må ditt/dina offer hittas så straffet kommer!!

  7. Jag tycker han påminner om pingvinen i Batman. Vaggande, kroknäsa o jättemage..
    Nä Förlåt.. Det var en skymf mot pingvinen..

    1. Pingvinen i batman..hahahaha

      Exakt! På picken!🐧🐧🐧🐧🐧
      En monsterpingvin

  8. Min kommentar laddade bara och såg inte ut som den skickades för sidan laggade så skriver om.

    Hej du som blev tillfångatagen! Ditt liv är inte förstört, däremot har du förstört exempelvis den där 7 åringens liv. Du var ett monster när du förgrep dig på henne. Otroligt oroande du beskriver att hon sov efter du erkänt du tycker om tanken att droga ner det fiktiva barnet. Sök hjälp för barnens skull även om du själv inte känner empatin så gör det för ditt eget ryktes skull. Du är en fara för barn.

  9. Otroligt bra skriven ingress. Att fortsatt ha denna energi efter snart 700 gäddor! Jag tänkte att det skulle bli körigt att få ihop 200, men jävlar vad det rullar på.

  10. Herregud! Drömmer jag en mardröm eller är det sant? Ja, tyvärr är jag vaken. 😬😬😵

  11. Sedär ja Ola! Nu har du raserat ditt liv! ”Brrrr!” är det du säger va? I chatten när du uttrycker din oro över att bli avslöjad av Dumpen. Tänk så snabbt en tillvaro kan raseras, för ett äckel som vill droga ner och våldta barn. Nu har du förlorat ALLT! Men det var det väl värt? För en som du, som riskerar allt för att få ”smaka på småflickor”. Jag känner sån avsky för dig och alla andra gäddor!

  12. Blir så ledsen över att det kan finnas sådana onda människor. Hur många barn har denna onda människa skadat under sitt liv? Förstår inte att ens sexdrift kan få en att begå så onda gärningar. Jag menar,jag är en normal man med normal sexdrift,men jag skulle aldrig kunna skada en kvinna för att få ha sex med henne,hur sexuellt upphetsad jag än skulle vara,hur mycket jag än skulle vilja ha henne så skulle jag aldrig kunna skada henne för att få ha sex med henne. Det är mer en bara läggningen att vilja ha barn som är fel och vidrig hos dessa monster,dom måste ha en empatistörning från början. OM jag var sexuellt intresserad av barn(vilket jag INTE är) så skulle jag inte göra nått med den sjuka driften,gör jag skulle inte vilja skada ett barn. Då skulle min empati stoppa mig. Men dessa onda människor har en stor empatistörning.

  13. Herregud!
    No mercy.
    Det som händer dig nu har du själv dragit till dig.
    Det här är så hemskt att det inte finns några ord.
    Våra barn ska vi bära mjukt, inte våldta.

    Du är sjuk.
    väldigt SJUK, och behöver söka hjälp!

  14. Oj vad arg han blev när fiskaren frågade om han fördröjer att ses för att han har en fru. Att vara ”en otrogen slemgubbe som vill ha en älskarinna” är tydligen värre än att vara pedofil i hans värld.

    Jaaa. Där gick bandet och jobbet käpprätt. Ingen normalt funtad människa kommer kunna jobba med honom när de får reda på vad han har erkänt att han har gjort, och vad han fantiserar om…

  15. Ja du ola på ett litet kick kom verkligheten i kapp och alla fick se vilket monster du är. Hoppas det blir polisutredning och ett långt kännbart straff på 40 år i finkan. Nä visst ja vi är i Sverige så lite aja baja och 1 månad villkorligt bör det nog bli för alla de barn du förstört livet för.

  16. Frågan är om han hade gillat samma att en stor hårig gubbe gav honom sömnpiller så han ”sov sött” medans han blev masserad o Gud vet vad.. tror inte det??? Nä exakt dom små barnen du fantiserar om att förgripa sig på vill inte det heller!!

  17. Helt otroligt! Han var rädd för Dumpen, ändå går han rakt i fällan. Som en Ko som går till slakten, utan att förstå att det gäller dens liv. All min beundran till Sara och Patrik och den proffsiga fiskaren. Ni är fantastiska!

    1. Jag beundrar också Dumpen, stort! Den är jäkligt bra jobbat att få in den här galningen, men han är också en väletablerad person och inte ointelligent på något sätt, det är otäckt att se hur sjuka sexuella begär gör människor som besatta. Han vill inte träffa Patrik på parkeringen, men det är precis det som händer. Det syns tydligt på konfrontationsfilmen att han försöker att förtränga och vifta bort det faktum att det liv han känner sedan innan nu är helt över på ett ögonblick.

      Jag läser chattarna om och om igen och kan knappt fatta att det är sant, han är ju så sjuk i huvudet att det finns inte… Snacka om hög fallhöjd!!!

  18. Undrar vad det egentliga mörkertalet därute är ? Det pratas om 5% vilket skulle innebära en halv miljon människor😱 i Sverige. Nu har du förstört ditt liv för alltid…. Var det värt det?

  19. ” Jag är bara en vanlig man med stark sexualitet som älskar mammor och småflickor” URSÄKTA???
    ”VANLIGA” MÄN ÄLSKAR INTE ATT UTNYTTJA SMÅFLICKOR SEXUELLT!
    DITT ÄCKEL!! DU ÄR 100 % PEDOFIL!

  20. Hej Dumpen
    Tack för att ni hittade och avslöjade honom.
    Han har tyvärr varit min vän i många år och jag kan säga att varken jag eller andra musiker kollegor hade någon koll på detta.
    Alla är vi otroligt chockade och förbannade. Självklart tar vi alla avstånd till honom och kommer aldrig mer prata med honom, dock känns det lite fel att som ni skrev i början , skulle vi skydda honom? Aldrig! Över min döda kropp!

    1. Vi har snart varit igång i fem år men det är ytterst få med stora plattformar som vågar prata om att vi faktiskt arbetar med att synliggöra det som våra barn tvingas leva i. Inte heller pratar man om det som våra barn tvingas tåla. Ett avståndstagande från honom räddar inga barn. Han är inte farlig för vuxna. Det som är farligt är den förbannade tystnaden.

      Vad är det som ska till för att de ”kändisar” som människor lyssnar på ska stämma i bäcken för barnens skull?

      Svensk TV går omvägar kring Patrik för att slippa prata övergrepp. ”Nej, vi tar Stefan Holm istället” för husfridens skull” 🥸

      Det säger en del om ett samhälle när det är stigmatiserat att höja rösten för barnen skull.

      1. ”Han är inte farlig för vuxna. Det som är farligt är den förbannade tystnaden.”
        Precis! Det blir så bakvänt när folk tror att det rätta att göra är att frysa ut pedofilen (och sen tiga och inte prata om det).
        Men det som i på riktigt är det rätta att göra är att ta hand om offren, låta dem berätta, lyssna på dem, ge offren socialt stöd och medmänsklig omsorg, osv. Inte frysa ut och tiga. Konfrontera, sätt gränser, säg tydligt vad som är rätt och fel och prata om det öppet.
        Visst kan det ses som ett stöd för offret att frysa ut gärningsmannen, i vissa fall, men inte i alla. Fråga vad de drabbade vill att ni ska göra, i det enskilda fallet.

      2. Ni har fler besökare på er webbplats än vad inflytelserika profiler som Bianca eller Joakim har på sina sociala medier. Till skillnad från dessa så kallade influencers, som i praktiken agerar som digitala reklampelare i whitelabel-samarbeten eller annan reklam, utövar ni faktiskt inflytande i ordets sanna bemärkelse.

        Dumpen är, ur ett samhällsperspektiv, den enda verkliga influencern. Det är ni som påverkar samhällsdebatten. Det är ni som fått Jimmie Åkesson att nämna er i sitt tal och föreslå att polisen bör få arbeta som Dumpen. Andra politiker har uttryckt att den kommande utredningen den 3 november bör inkludera just detta. Det är ett inflytande som ingen smink- eller underhållningsprofil någonsin skulle kunna åstadkomma. Ingen seriös beslutsfattare skulle använda deras namn i ett politiskt sammanhang.

        De flesta influencers når inte längre än till att påverka konsumentbeteenden, ofta genom att få människor att välja en dyrare produkt framför en billigare, trots identiskt innehåll. De bygger sin påverkan på illusioner och psykologiska effekter som placebo. Er påverkan, däremot, är konkret och mätbar. Ni genererar verklig samhällsförändring.

        Ni behöver inte någon influencer. Ni behöver inte SVT. Ni behöver inte traditionell media för att nå ut. Det genomslag ni redan fått i medier som Svenska Dagbladet visar att ni tagits på allvar av både opinionen och beslutsfattarna. Reportagen SvD har ofta varit nyanserade. De har belyst både ert arbete för barns säkerhet och de rättsliga samt etiska frågeställningar som uppstår. Det är en journalistik som fördjupar, snarare än förenklar, och det är den som når beslutsfattare.

        Det är också naivt att tro att medier som Aftonbladet eller Expressen skulle ha avgörande påverkan på politiken. Politiker läser de mer seriösa dagstidningarna. En ytlig medieprofil som Robert Aschberg, vars mest ihågkomna ögonblick var en fyllekörning i direktsändning för flera decennier sedan, påverkar inte den samhällsdebatt som verkligen räknas.

        Forskning visar dessutom att influencers i praktiken når en mycket begränsad andel av sina följare. På Instagram ser endast 3–4 % av följarna inläggen från stora profiler. Mindre konton, så kallade nanoinfluencers, når i genomsnitt 20 % av sina följare via Reels, medan stora konton med över 100 000 följare når endast 4 %. På TikTok gäller samma mönster: stora konton når en lika liten bråkdel av följarbasen. På YouTube kommer endast en tredjedel av visningarna från prenumeranter – resten från rekommendationer, vilket gör innehållets ämne mer avgörande än vem som publicerat det.

        Den tekniska verkligheten är alltså: även om en influencer har miljontals följare är det ytterst få som faktiskt ser deras innehåll. Sociala medieplattformar prioriterar innehåll som har potential att bli viralt, inte nödvändigtvis det som är viktigt eller samhällsrelevant.

        Exempelvis:
        – Bianca Ingrossos Instagram-räckvidd är cirka 43 000, trots 1,4 miljoner följare.
        – Hennes TikTok når knappt 24 000 av 590 000 följare.
        – På YouTube har hon en relativt hög räckvidd, men det motsvarar ändå endast en bråkdel av er publik.

        Samma princip gäller internationella profiler som Zlatan Ibrahimović (63 miljoner), PewDiePie (110 miljoner) eller Greta Thunberg (15 miljoner). Trots deras enorma följarskaror skulle deras faktiska räckvidd i Sverige vara betydligt mindre än den ni har genom er webbplats och ert arbete.

        Slutsatsen är tydlig: ni har ett större och viktigare genomslag än Sveriges största influencers, både kvantitativt och kvalitativt. Ni träffar rätt målgrupp, väcker rätt frågor och driver verklig förändring. Fortsätt på den inslagna vägen. Lägg inte energi på yttre bekräftelse. Ni gör redan skillnad – på riktigt.

      3. ”Nej, vi tar Stefan Holm istället” för husfridens skull”
        Va? Den Stefan Holm som var våldsam mot barn under sin 40 minuters lärarkarriär? That makes sense. 🤪

    2. Tufft när någon som stått er nära visar sig vara ett absolut monster. Jag hoppas att ni övriga kommer ur det här med ett starkare band till varandra!
      Om ni har haft minderåriga i er närhet som han kanske har haft kontakt med, prata gärna med dem om vad som har hänt!
      Med vänliga hälsningar

    3. Hej, Blixten!
      Antar att du är den Blixten som jag hade äran att träffa redan på EMA T-tiden när jag själv var i musiksvängen…
      Tack för att du tar ställning 👍🏻 men du är en av dem som har plattform att göra ännu mer. Överväg gärna det 🙂

  21. Blixten!!
    Jesus vilken chock för er! Lider med er och förstår att ni alla självklart tar avstånd från honom! Förstår också besvikelsen, äckel och avskyn från honom! Hoppas ni har kraft och ork att stötta hans bror och varandra!
    Sänder många styrkekramar till Er!

  22. Hej Blixten – ledsamt när en vän åker dit och du och hans vänner bär ingen skuld i det.

    Det som däremot är anmälningsvärt är hur ”kändisar” och andra som har ”makt” i samhället antingen håller tyst och låtsas som att problemet inte finns (låt polisen sköta detta-mentalitet) eller rent av tar avstånd, klankar ner Dumpens metoder och det värsta av allt ställer sig på gäddornas sida och debatterar och slåss för att Dumpen inte ska finnas mer….det är ju så synd om alla VUXNA män som eventuellt kan ta livet av sig.

    Jag tycker du gör helt rätt som tar avstånd från din vän….hoppas du även bidrar med en slant till Dumpen och skriver ditt namn på namninsamlingen Dumpen driver.

    Tack Dumpen för att orkar och aldrig ger upp. Vi får hoppas att politikerna börjar vakna, vem vet, kanske en minister eller en landshövding ligger och lurar i vassen….överallt finns de, dessa monster som inte kan hålla kuken i styr och tycker det är helt ok att förstöra jordens allra mest oskyldiga människor.

    1. Kändisarna har beröringsskräck med ämnet. Det är faktiskt också delvis befogat. Man blir utfryst och ”deplattformerad” av att ägna sig åt att upplysa emot övergrepp mot barn och engagera sig för offren. Vi ser ju vad de försöker göra med Dumpen.

  23. Alltså är inte detta karma?!😛💥

    Att Robert Aschberg och Aftonbladet som har jagat Dumpen och Sara speciellt med blåslampa, nu själva har en koppling till en av de värsta gäddorna som dragits upp?
    Aftonbladets egen New York korrespondent och tidigare musikjournalist är hans 5 år yngre lillebror…
    Han kan ju inte lastas för vad hans äckliga brorsa håller på med, men det bevisar att gäddor simmar även i de finaste vatten- och att Dumpen verkligen behövs!

  24. Heja Sara och Patrik och alla ni andra som gör att dessa vidriga as hängs ut!

  25. TILL ALLA INFLUENSER!!

    Ni som redan har en stor plattform, SNÄLL SNÄLLA Ni, använd den även till att lyfta fråga om VARFÖR det inte är straffbart att grooma barn?!! Varför gör regeringen inget? Ni har verkligen världens chans att rädda barn från dessa horribla pedofiler!!

    Jag hoppas och ber att Ni influenser startar en kampanj tillsammans och kämpar!! Ni kan göra underverk! Visa var skåpet ska stå, när det gäller dessa jävla as!!

  26. Jag är helt säker på att barnen INTE skulle tycka om dig.
    Fullständigt vidrig chattlogg!

  27. Oh
    My..

    Han tog SÅ illa upp av att bli kallad otrogen o
    Sa han är inget otroget gubbslem

    Men att skriva att han förgripit sig på en 7 åring o att han vill ge sömnpiller å tafsa på två barn under 10 höjer han inte ögonbrynet åt!?!

  28. Fallhöjd på den! I vanliga fall brukar kändisar gå ut och moralisera över oss ” vanliga”, tala om vad vi ska tycka och tänka, de vet bäst men lever lång ifrån den verklighet vi andra lever i. Stockholms innerstad är ett gyttrig grottghetto där pösmunkarna sitter och gottar sig i sin egen förträfflighet. När de verkligen skulle kunna stå upp för utsatta barn och göra skillnad så lyser de med sin frånvaro.
    Ricky Gervais driver hårt med kändiseliten på Golden Globe galen 2020, så bra! Finns på Youtube.

  29. Sara, jag vill bara skriva det att man aldrig vet vad en hårt pressad människa kan göra. Jag blev rejält orolig för din skull när du stod framför hans Isuzu medan han lade i ettan. Ett ögonblick där så hade han både framhjulen vända emot dig, och foten på gaspedalen.

    Tack än en gång för ett bra arbete. Ta hand om er, hela teamet. Det ni gör är så oerhört viktigt.

  30. Det här är en relativt känd och etablerad musiker, förväntar mig att hans medmusikanter tar avstånd och även stöttar de offer som kommit i hans väg.
    Det här är bland det vidrigaste jag har läst här, hoppas Dumpen lämnar över loggen till polisen och de tar in skitstöveln och utreder om ”7åringen”.
    Tack för bra jobb Dumpen! En i taget…

  31. Otroligt, Suck ,vänner?, blanda in musiken med det här extrema webb sidan, att önska den man känner olycka, är det så man behandlar andra, ett öga för ett öga? Tänk på det, allt ont kommer tillbaka ,,dvs karma.
    Handlingen är såklart oförlåtlig men det måste finnas gränser,
    Man ska akta sig för människor som yttrar sådana okvädesord.

    Bra jobbat Dumpen att ni hittade denna man, ni behövs.

  32. Jag gråter när jag läser vad den här mannen skrivet i sina chattar med det han tror är en pedofilmamma med barn.

    Hur kan någon aktivt söka något så sjukt på nätet? Att droga ner och sexuellt utnyttja små små barn.

    Det vidrigaste är att den här mannen känns som en vanlig man som alla kan träffa på. Jag har själv varit på en spelning med artisten för några år sedan.

    Man häpnar och tappar tron på mänsligheten.

    Tack Dumpen för ert arbete att fånga och belysa problemet med gäddor som jagar och groomar barn på nätet.

  33. Denna ursäkt till människa passerade alla gränser i sin vidriga chatt med allt han ville göra med små barn. Som lök på laxen hånade han dessutom den oförarglige gamle Hepstars sångaren Svenne Hedlund, usch fy fan.

  34. När man har barn själv och ser sånt här. Då kokar blodet. Helt ärligt, hur många såna här människor finns det i Sverige? Verkar ju finnas såna mängder. Varför görs inte rättssystemet om?

    GÖR DET OLAGLIGT ATT SÖKA KONTAKT ÄVEN MED FIKTIVA BARN.

    SLUTA SKYDDA PERVON.

  35. Finns inte mycket mer att säga att äcklig Gris vill jag inte använda hänsyn för djuren. Hoppas Sveriges riksdag börjar ta detta på allvar innan mer barn blir förstörda.

  36. Den här personen har jag jobbat med. För många år sedan förvisso. Svårt att tro på det jag ser och läser.
    Jag hoppas att Dumpen polisanmält det han påstås gjorts mot ett barn. Det måste utredas. Det här är det sjukaste jag läst.

  37. Fy vilken vidrig människa.
    Hoppas att han tar sitt förnuft till fånga och söker hjälp för sina sjuka böjelser (men han saknar ju tydligt ett sunt förnuft). Äckligt. Något är mycket, mycket skevt här

  38. Usch. Vi är grannar sedan flera år och hejar ibland, senast idag. Mår illa.

    1. Vilken hemsk person. Hans verkstad ligger bredvid en skola här i Göteborg.
      Det känns inte speciellt tryggt.

  39. Sömnmedel vad i hela hvete 🤬
    Hoppas apoteket förbjuder att man kan köpa dom receptfritt nu när dessa sjuka pedofiler använder det för att söva barn och säkert kvinnor med 🤬

  40. Gick in via Expressen, fy fan, läste lite i hans chatt, lite för mycket tyvärr, svårt att skaka av sig, o såna finns det runt oss överallt, tack Dumpen för er ojämna men nödvändiga kamp. Kommer donera en slant

    Gick ut i trädgården för att skingra tankarna, passade på att plocka ett 50-tal sniglar ner i en hink saltvatten. Tanken slog mig då, dessa pedofiler har fan mindre livsberättigande än dessa mördarsniglar. Vore bra om man bara kunde plocka bort dom o dränka dom i saltvatten, saknad av ingen

    Är musiker själv och musiken har gett mig allt och lite till i livet, måste vara en mycket svår sinnessjukdom, denna pedofili, troligtvis obotbar, ser ingen annan anledning till att kasta bort sitt liv och förstöra ett? barns liv

    Ni som umgåtts med detta monster måste sett eller hört tendenser, kanske är ni likadana? Nej fy fan, tack än en gång Dumpen. Kommer dock inte gå in mer o läsa här, det tog för hårt på psyket men bra att sådana här profiler åker fast, kanske räddar det någon som ni så bra skriver i ingressen

  41. Hu, 5krossade sömntabletter! Är inte det snudd.på mordförsök? Så skrämmande individ..

  42. Bra jobbat Patrick och Sara!

    Jag och min fästmö har inga barn själva ännu men herregud vad mitt blod kokar! Kan inte föreställa mig hur att vara föräldrer med alla dessa äckliga gubbar som verkar finnas överallt.

    Bra jobbat igen!

  43. Tack för ert arbete!

    / Sen en liten kommentar till de som kommenterat att hans vänner och familj säkert vetat/ som att de har någon skuld i detta. Man kan inte se det på någon att de är pedofiler, de är som vem som helst utåt.

    1. Exakt! Man kan inte se det på dem. De lurar alla. De groomar inte bara barnen utan även de vuxna runt barnen.

      (Grooming/grooma = manipulation i syfte att invagga människor i falsk trygghet, sudda ut deras förmånga till sund gränssättning och sund skepsis, så att det blir lättare att begå brott mot dem)

      Som barn, som blev utsatt för övergrepp, bevittnade jag groomingen av de vuxna med egna ögon. Det är bland annat på grund av att pedofilerna framstår som normala och trevliga som barnen inte blir trodda när de berättar – eller man till och med skyller på barnen.

  44. Länge sedan jag kommenterade eller var inne här på Dumpen nu då jag ville må gott under semestern och därför valde att ta en liten paus ifrån att läsa om alla vidriga snusk-äckel och vad de vill och kan tänka sig att göra med barn. Varenda ped0fil som ska envisas med att visa k*ken, r*nka, skriva om sina vidriga fantasier och på väldigt detaljerande sätt beskriva hur de vill förstöra ett barns liv, samt skrytit om hur de gjort ”saker” med andra barn tidigare, gör mig rent ut sagt fly förbannad och spyfärdig. 🤮😡 Många är vi som har eller har haft semester nu, men några som aldrig verkar ta semester är dessa förbaskade j*vla gäddor och deras sjuka, snevridna sätt att se på minderåriga. De mest sårbara som varken vill få barndom eller framtid förstörd p.g.a dessa perversa äckel som inte kan hålla sig och sina sliskiga fingrar, samt andra kroppsdelar som ABSOLUT INTE ska vara i närheten av barn, borta! Denna gädda verkar dessutom inte vara mycket till skådis. Tror knappast att han lyckades övertyga någon om att han inte alls är någon fulgubbe, trots att konversationer och samtal talar för raka motsatsen… att det är just precis vad han är. En fulgubbe som, liksom alla andra fulisar här, behöver hjälp (helst i form utav kastrering) för att klara av att kunna lägga band på sig själva och ge fAn i barn 😠!!! Ännu en gäddis som påstår sig vara skakis när det kommer till oro och rädsla över att det är Dumpen som ska att dyka upp istället för ett försvarslöst barn att förgr!pa sig på…. ett barn vars lidande som blir utav konsekvenserna från det man är inställd på att göra för ett peddo inte är värt någonting i jämförelse med att få verkställa allt vidrigt man önskar genomföra, trots väldigt stor risk att man förstör ett barn och hennes/hans barndom och framtid totalt, för alltid! Men hur orolig och rädd är man egentligen om man ändå väljer att dyka upp? De som är rädda för att det ska vara Dumpen VET GARANTERAT att de publiceras här om de skulle åka fast. Att anhöriga och arbetsgivare informeras. Att grannar kommer att få veta… att de kommer möta på mycket ilska, avsky och blandade känslor från alla möjliga håll, att en eller flera relationer kommer att slås i spillror och kanske aldrig mer kan bli desamma igen. Kort sagt, de VET att de kan förstöra för sig själva totalt, ändå är det tydligen värt att ta risken…. Man är alltså beredd att sumpa och riskera allt, IFALL det finns en chans att det inte är Dumpen…. ifall det finns en chans att få komma alldeles för nära ett barn som man på en tjillevipp kan förstöra hela livet för…. Ni som skriver med barn och pedofilmammor (fiktiva eller ej) förtjänar på alla sätt och vis att åka fast! Tack och lov för Dumpen som kämpar på barnens sida och med sina insatser (även ”uthängningar”) kanske kan sätta stopp så att (inte alla, men flera gäddor ) vaknar upp och inser att deras handlingar och önskan om att få träffa minderåriga i s3xuella syften måste få ett slut! Åter igen, tusen tack Dumpen, för allt ni gör och för allt ni kämpar för! ❤️

  45. Bra jobbat men att tänka på framåt; ställ er aldrig någonsin framför bilen på det sättet när han kör iväg. Mycket onödigt risktagande.

  46. Bra jobbat dumpen!!
    Tänk att karma är så fantastiskt!!
    Hoppas 7 åringen får upprättelse och dom stänger in gubbslemmet i fängelset och kastar bort nyckeln!!

  47. Bra kämpat dumpen!! Usch vad ledsen jag blir att läsa att han har förgripit sig på sitt ex lilla dotter.. och hur han vill droga och förgripa sig på fler små barn. Så många hemska och farliga män det finns. Tack för ert arbete, vilken skillnad ni gör! Otroligt! Fortsätt så!

Comments are closed.